fredag 2 maj 2014

Student & Examen

Det går med stormsteg mot Examenstider och då passar dom nya diesen från Mandys helt perfekt till ditt alster! Lagom stora att använda i "pocket scrapping" oxå. 





Jag har använt den större Studenttexten till tjejkortet. Stansade en vit + en mörk som jag satte bakom som en skugga för att lyfta fram den vita texten lite bättre. 
Bladen som sitter bakom blommorna är en die från Cheery Lynn.
Mönsterpapperen är från Fancy Pants serie "As you Wish". 



Ett stilrent kort utan motiv.
Kugghjulen är från Sizzix (Tim Holtz) och jag klädde ett par kartongbitar med mönsterpapperet innan jag stansade ut dom. 
Bladen och bågarna bakom blommorna är dies från Cheery Lynn.
Mönsterpapperen är även här från Fancy Pants serie "As you Wish". 
Här har jag använt den lilla Examenstexten från Mandys.

I morgon visar jag två kort till som jag gjorde samtidigt som dessa. :)








Inga kommentarer: