tisdag 3 januari 2012

Nu är det nytt år och nya utmaningar. I vår familj har vi tagit långledigt över alla helgerna men vi saknar vintern! Idag är det ösregn och plusgrader och det ska det inte vara i januari i Dalarna. Men det är iallafall bra väder om man vill vara inne... och pyssla... Rätt mysigt att blogga när brasan sprakar i bagrunden och det står en kopp nybryggt kaffe bredvid mig. :)

Men häromdagen hade jag inte gott om tid, 15min tills vi skulle åka och gratta min far. Och släkten har liksom vant sig att få kort när de fyller år. Då är det bra med snabbkort!



Svart cardstock, lite wellpapp (rester sedan jul) och en stämpel från Vildas manliga serie. Tjopp tjopp tjopp och klart!
(Man kan också göra kort i förväg och ha på hög när det är dax för födelsedagar men jag har inte kommit dit än. Kanske ett nyårslöfte?)
Gott nytt pysselår på er allihopa!
kram Karro

Inga kommentarer: