tisdag 28 juni 2011

Vår prinsessa fyller 6 år

Om tre veckor fyller vår stora tös 7 år så det är hög tid att scrappa bilderna från förra årets födelsedag...


Jag älskar dessa papper från Glitz! Grönt och turkost är ju så fint tillsammans...



Bandet med rosetterna och blommorna var vita och beiga först men jag sprejade dem med turkos Glimmer Mist så att de skulle färgmatcha pappret.




Jag har använt följande material:


Mönstrat papper: Glitz Hoppla cake #H2938, Hoppla Frames #H2921 och Hoppla Floral #H2969
Blommor: Prima Sprites #534196
Band: # 70205
Bokstäver: Prima Alphabets Stickers #544225 samt Glitz Teeny Alpha cream #TA 2747
Glimmer Mist: Turqouise Blue


Önskar er en solig dag!

// Hegu♥

2 kommentarer:

Stephi sa...

HELT underbar LO. Jag håller med dig att färgerna är helt super i hop.

Zima sa...

Vilken härlig layout! Håller med dig om att grönt och turkost är fint ihop! Va smart att glimmer mista banden för de passade ju in perfekt nu! Och mönsterpappret gillar jag oxå! :)