måndag 21 juni 2010

Mini album av Zutters Currogated Boards

Sommarvärmen har nästan kommit och det kan vara svårt att få tid att sitta ner och pyssla. Men min inspiration kommer oftast på kvällstid och vilka kvällar vi har nu!!! Ljuset ger mig sådan energi det är så härligt.

Jag har haft 2 ark Currogated Boards från Zutter liggande brevid mig ett tag och haft sådana planer men inte har det blivit något, men nu så hade jag fotona och en massa spillbitar och då föll allt på plats!

Jag har delat ett ark med 7611 Corrugated Boards i 4 lika stora bitar. Dessa har jag sedan färgat in med några olika rosa & bruna Glimmer Mist nyanser.

Jag har sedan använt mig av spillbitar från Melissa Frances härliga papper & keramik dekorationer.

Lite spets måste ju jag ha ;-) Och vita Prima rosor.

Spets, crepeband och rosor :-)

Bokstavs stickers från Glitz.


Minialbummet band jag sedan ihop med Jumprings då det var lite för mycket dekorationer på det så jag fick inte ner det i min BIA. Något att tänka på att det oftast är bättre att binda ihop den innan man dekorerar ibland ;-)

Nu ska jag fortsätta med att uslas med min dator som bråkat lite med mig här hemma alltid något att pyssla med ;-)

Kram Anna-Lena aka Hönan
DT Engströms Artstudio AB

Inga kommentarer: