tisdag 8 september 2009

Underbara Prima

Veckorna innan FORMEX gick jag runt och väntade och väntade och väntade... Jag visste ju vad som skulle komma hem från Prima. Samma dag som vi åkte till Stockholm kom leveransen:-)

Jag, Katarina och Gunnel satte genast igång med att packa upp för att få med ossv arorna ner till Stockholm, och jag kan lova att det var många rop av glädje från min del, det var riktigt svårt att koncentrerar sig på att packa upp och se till att komma iväg. JAG VILLE JU PYSSLA MED DESSA GODINGAR GENAST!!!

Men jag fick ge mig till tåls EN HEL DAG! Torsdag morgon när mässan öppnade fick jag äntligen sätta igång:-)

Nedan är det jag skapade med Prima under dagarna på FORMEX. Underbara papper som vanligt i de mest underbara färgerna, och blommorna vilka blommor!

Sedan en av de roligaste bling nyheterna, det är dekorations blingen att sätta i mitten av blommorna eller som dekortaion i ett hörn e.t.c. Ni hittar dem i mitten av blommorna på kortet här nedan.

De finns i flera olika färgkombinationer så skynda till http://www.engstroms.se/ och spana in just din favvis. Min är.....tja jag tar rubbet;-)












Kram Anna-Lena


Inga kommentarer: